14 Νοε 2023

 


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ   ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ !!!


12 Νοε 2017

Ε Ν Ν Ε Α Χ Ρ Ο Ν Ι Α ΑΡΓΟΤΕΡΑ !!!
από τη πρώτη μου Ιστοσελίδα !!!!!!!!!!!!

Θεέ μου και πώς πέρασαν!!!
(Το Φεγγάρι της αυλής μου!) Φωτογραφία πιο κάτω) ΜΟΝΟ ΠΟΥ δεν "βγαίνουν" οι Φωτογραφίες..

Τούτο το φεγγάρι
δεν μαρτυράει ΤΙΠΟΤΑ!!!
και εύγε του!!!
Ξεχωριστό, επίμονο στη τροχιά του, αλλοπρόσαλλο στις προτιμήσεις του,
ζαλισμένο από τις γήινες εξερευνήσεις μας,
άραγε πότε θα μας πει:
"Σταματάτε! Σας βαρέθηκα!
Νου δεν βάζετε. Καρδιά σταθερή δεν έχετε!
Τη μια με ονομάζετε γαλάζιο, την άλλη χρυσό,
κάποια άλλη ματωμένο, σκιερό, άπονο, άδικο,
καθρέφτη άμοιρης ψυχής, ταψί μπακιρένιο...
φέτα καρπουζιού...
χρηματίζεστε -δίχως την έγκρισή μου- ποικιλοτρόπως,
με έργα, μελωδίες, και τόσα άλλα!
Μετά βίας σας αφουγράζομαι, γίνατε τόσοι πολλοί... Μέχρι
που φαντάζεστε ότι θα πατήσετε στο κορμί μου, ότι θα ...χτίσετε, θα πηγαίνετε για εξερευνήσεις...
ότι θα με κάνετε σαν τον δικό σας τόπο!!!
Με ρωτήσατε ΑΝ ΘΕΛΩ;
Αν το επιτρέπω;!
Αφήστε με να τριγυρίζω στους δικούς μου μονόδρομους,
στα δικά μου μονοπάτια.
Αρκετά!
(Φωτογραφία πιο κάτω, από το αρχείο του Γαβρίλη: Δημήτρης,Υιώτα, Ιουστίνη, Βάνα, Γαβρίλης)
Από ΠΟΥ ξεκίνησαν όλες τούτες οι σκέψεις;:
Σκέφτηκα να επισκευτώ τις παλιές μου αναρτήσεις
και ...πελάγωσα!
Ξεκίνησα από την πρώτη-πρώτη (κάτω, δεξιά, στη πρόσωψη, με σειρά χρονολογημένη...) υπάρχουν,
και δεν συνέχισα...
Ολόκληρα βιβλία θα είχαμε γράψει!
Επισκευτήτε την μόνο αν... αντέχετε!
Τί και ποιον να πρωτοθυμηθώ!
Τί να διαβάσω και να μην υγρανθούν τα μάτια...
ΤΙ έγινε όλο αυτό το ξέσπασμα;
όλη αυτή η βαθυστόχαστη σκέψη;
Σκέπτομαι: Συνεχίζουν να είναι τόσο ευαίσθητοι οι "ξενητεμένοι μας;"
ή
κάπου τινάξαμε το κεφάλι ψηλά,
δήθεν αδιάφορα σφίξαμε τις πηγές και τις πληγές
και προχωρούμε...
ΠΟΥ;
...ο Θεός το ξέρει.
'Ομως, πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα

4 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

"και προχωρούμε...
ΠΟΥ;
...ο Θεός το ξέρει."

Προχωράμε μπροστά χωρίς να χασομεράμε κοιτάζοντας πίσω, Γιώτα μου!
Το τραίνο θα φτάσει στον σταθμό μας και θα έχουμε χάσει την θέα του τώρα.
Δεν πρέπει!
Άλλα τόσα βιβλία θα είχαμε, αν ήταν μέσα και η ύλη των επαφών μας, εκτός ίντερνετ!
Να είσαι καλά, Γιώτα μου, φιλάκια, σ'αγαπώ, σ' εκτιμώ και σε σκέφτομαι (και το ξέρεις!) όσο και τις αδελφές μου!
Προχώρα στις δημιουργίες σου με το "τώρα"! Πραγματοποίησε και όλα τα όνειρά σου, το μπορείς!
Απόδειξη ότι ήρθες πατρίδα! Θέλει τόσο τσαγανό και θέληση ψυχής, αυτό!
Μ' έκανες να βάλω μάσκα μπλόγγερ, απόψε! Χαλάλι σου!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πώς περνάν τα χρόνια! πάντα επιτυχίες Γιώτα... Υγεία

Αστοριανή είπε...

Σε περιμέναμε
πολλλύ καιρό,
Κυκλαμίνα μου!

Προχώρα!!!!!

Αστοριανή είπε...

Λαμπορίτσα μου,

πόσο δίκιο έχεις!

Αντεύχομαι