1 Δεκ 2023

 ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ !


Μπορεί ο ξαφνικός πάγος να έφτιαχνε τα σχέδια του σπάζοντας την πίσω βρύση της αυλής μου, την τελευταία νύχτα του Νοέμβρη, 

όμως εγώ "αξιοποίησα" τα ... δικά μου στην γυάλινη πιατέλα, πάνω στο καλοκαιρινό τραπέζι,

ξημερώνοντας το πρωϊνό του Δεκέμβρη!

Βέβαια, βοήθησε κι ο πρωϊνός, συναχωμένος ήλιος, μειώνοντας κάπως την τρεμούλα μου, όμως τα δαχτυλά μου 

ακόμη νιώθουν τη γεύση του πάγου!

Αν και δεν περιμένω ριζικές αλλαγές σε τίποτα,

ας ευχηθώ "Καλό Γιορτινό Δεκέμβρη" 

να έχουμε, Φίλοι μου. 

Υγεία - Ειρήνη - Υπομονή - κι Αγάπη! 

Κυρίως αυτά.-

Τα "υπόλοιπα" έπονται.

2 σχόλια:

magda είπε...

Και γλύπτρια αγαπημένη μου Υιώτα!!!
Ολοκληρωμένη καλλιτέχνις!
Πολλές ευχές για καλό μήνα, μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά!

Αστοριανή είπε...

Μάγδα μου,
Φίλη της καρδιάς, ακριβή,
ευχαριστώ που με σκέπτεσαι.

Είθε να μπορούσα να πλάσω ένα ευεργετικό χαμόγελο
μήπως και γλυκάνει λίγο η ατέλειωτη πίκρα του κόσμου.

Καλό, γιορτάσιμο Μήνα.
Καλή, κι ευεργετική η κάθε ανάσα που περνάει πολλές φορές απαρατήρητη
κι όμως πλήρως σημαντική!

Είθε να μπορούμε να υπηρετούμε την υγεία με υπομονή και γνώση.
Σας αγαπώ και στέλνω τις καλλίτερες ευχές μου, σε όλους.