9 Φεβ 2024

 ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑ 

(Βλέπε αντιγραφή και σχόλια απο την ιστοσελίδα μου: astoriani.blogspot.com)



                                   (Σχέδιο Υιώτας, Στάφφορντ, Βιρτζίνια, 22 Νοεμβρίου, 2012)


ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑ

...αν γνώριζα, ευθύς εξ αρχής, ότι 
σαν βραχόπετρα θα κατρακυλούσα
να συναντήσω την θάλασσά μου, 
θα φρόντιζα να σμιλεύσω τις αιχμηρές γωνιές της καρδιάς μου
να μην τραυματίζεται τόσο εύκολα.

Αν γνώριζα
ότι το πέταγμα των πτερωτών δεν είναι 
χορός ανάλαφρος στου ήλιου το γλέντι,
θα πρόσεχα ότι 
όταν κοιτάς ψηλά, τα φίδια έρπονται στον πυκνό καλαμώνα...

Αν γνώριζα, ότι τα δάκρυα δεν ξεπλένουν  ούτε σφάλματα,
ούτε συγγνώμες,
κι ότι ο νους φορτίζεται κι αδειάζει με την δική του βούληση,
όπως ο ανεμόμυλος στο ύψωμα,

αν ήξερα 
ότι τα μάτια μου θα κουράζονταν να αντικρύζουν
τις λευκές σελίδες της ζωής μου,
τις ατακτοποίητες παλινδρομήσεις της αντοχής
και της κατανόησης 
ενός κόσμου που δεν αλλάζει 
μακρυά ή γύρω σου,

δεν θα σου στερούσα αγάπη ολοκληρωμένη με Αγάπη,
Αγαπημένε μου Έρωτα!

Υγ.: Παραμονή, Ημέρας των Ευχαριστιών

3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑ
(Βλέπε αντιγραφή και σχόλια από την ιστοσελίδα μου: astoriani.blogspot.com)

...αν γνώριζα, ευθύς εξ αρχής, ότι
σαν βραχόπετρα θα κατρακυλούσα
να συναντήσω την θάλασσά μου, … See more
Comments νος 42 ...
Χριστίνα Κοκοτή
3d
Reply
Άρης Άλμπης
«Ο νους φορτίζεται κι αδειάζει με την δική του βούληση»,
και ας προσπαθούμε να τον ελέγχουμε…
Και ποιος γνωρίζει «ευθύς εξ αρχής ότι σαν βραχόπετρα…»;… See more
3d
Reply
Αργυρω Ρηγοπουλου
Είσαι υπέροχη Γιώτα Πολλά φιλιά
3d
Reply
Χριστινα Ασπρουκου
May be an image of flower and text that says 'δικά σου με πολύ αγάπη'
2d
Reply
Katerina Pitta
2d
Reply
Zoe Kastias Karousos
🙏
2d
Reply
Yiota Spanou Stratis
Zoe Kastias Karousos Να χαίρεστε και την γιορτή του γιού σας. ..χαθήκαμε, κουράστηκα, μοναξιά μεγάλη ... Ευχές κι αγάπη σε όλους σας.
23h
Reply
Zoe Kastias Karousos
Yiota Spanou Stratis miss you ❤️
12h
Reply


Stephanie Prekas
Nice couple ka Yiota mas. be well to remembered your good husband.. today is the couples day.....
2d
Reply
Helen Skarla
GIF may contain condolence, candle, dark, flame, Rest In Heaven and Rest In Peace
2d
Reply
Lamprini Tisolmi
Συλλυπητήρια

magda είπε...

Αριστούργημα!!!
Να είσαι γερή και δυνατή!
Μια μεγάλη αγκαλιά
Φιλιά

Αστοριανή είπε...

MΜαγδα μου!

Συγγνώμη που άργησα να σε ευχαριστήσω!

Βλέπεις, της ...νύχτας την προκοπή
τη βλέπει η μέρα και γελάει...

Εύχομαι να είστε ΟΛΟΙ καλά, αγαπημένη Φίλη.

Σε ευχαριστώ που με τιμάς με την αγάπη σου.