20 Μαΐ 2024

 


...λείπει ΜΙΑ 'ΦΕΤΑ ΦΕΓΓΑΡΙ'

για να γίνει η τελευταία

Μαγιάτικη ΠΑΝΣΕΛΗΝΟς ...


                                                 (Φωτογραφία Υιώτας     05-20-24)

***********


Πες μου

Φεγγάρι, γυμνό, αδιάντροπο,
που σεργιανίζεις αινιγματικά
το ξανθό σβήσιμο του Ήλιου,
σκορπίζοντας
αδιάφορα κι εκδικητικά τ΄ ασήμι σου
στους ώμους μου, τους κουρασμένους,

πες μου, γιατί στα νωπά μου μάτια
γιατί σπέρνεις το άκαρδο σκοτάδι,

πες μου,
απόψε, όπου αργοπορείς στο Δρόμο σου,
πόσες Ανοίξεις, τελικά απομένουν
να σε θωρώ
πίσω από της Λεύκας το φλύαρο παραλήρημα,
με δίχως απάντηση στα εύλογα ερωτήματα:

-Γιατί
η μοναξιά να είναι ανυπόφορη,


γιατί
κι εκείνος να μην απαντάει ούτε σ' ένα!

**********************************************

4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...+ 10

Comments
Polly Aetopoulos
Σου στέλνω τα χαιρετίσματα μου με την πανσέληνο
23h
Reply
Katerina Pitta
Εξαιρετική ποίηση!!!
16h
Reply
Spiros Darsinos
Katerina Pitta
Και Κορίνθια
Χρόνια εποκοινωνουμε
Και παλιά βλεπόσασταν σε ποιητικες συνάξεις
15h
Reply
Katerina Pitta
Spiros Darsinos Ο τόπος μας είναι ευλογημένος!!!
14h
Reply
Spiros Darsinos
Katerina Pitta
Και στην έρημο να βρεθουμε
Θα της δώσουμε ψυχή
14h
Reply


Gabriel Panagiosoulis
Η μοναξιά είναι ανυπόφορη ακόμα και το φεγγάρι το ξέρει Έτσι όταν δυο άτομα κοιτούν μαζί το φεγγάρι αυτό σε γεμίσει με αγάπη και πόθους
rose STICKER, GIF may contain transparent, rose, plant and roses
11h
Reply

Αστοριανή είπε...

Katerina Pitta
Μαγεία ποιητική!!!!!!
20h
Reply
Ελισάβετ Κυριακού
Ωραιότατο, ευχαριστούμε!
20h
Reply
Άρης Άλμπης
Κεντάει ευγενικά συναισθήματα αυτή η ωραία νοσταλγική μελαγχολική ανάρτηση.
Καλός νυχτερινός φίλος το φεγγάρι αλλά και η μοναξιά μοναξιά…
16h
Reply


ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ< ΦΪΛΟΙ ΜΟΥ ΕΚΛΕΚΤΟΪ

Αστοριανή είπε...

Christina Panagopoulou
Wow! Amazing!
6d
Reply
Maria Fasoula
Καλημέρα Γιώτα εύχομαι να σαι πάντα καλά από υγεία και ευτυχία πάντα σε θυμάμαι
4d
Reply

Αστοριανή είπε...

...έχουμε καιρό να ...ιδωθούμε, Χριστίνα μου ...
Βλέπεις, το Γουέστμπερυ δεν .... είναι στην Αστόρια... Όμως, υπάρχει και ...τηλέφωνο ...
Ευχαριστώ.
========================


'Οσο για σένα Μάρω μου,

Ευχές κι Αγάπη.

Πάντα σας θυμάμαι