28 Ιουν 2011

... έχασα τον ήλιο μου!!! Κατερίνααααα, βοήθεια!!!!!!!



9 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...
Κατερίνα μου!
Μη τρομάξεις!
Αρκετή συννεφιά έχουμε!

Βάλε τον ήλιο πίσω, βρε φιλενάδα!
αυτό που σου έστειλα είναι Ο.Κ.!

Ξέρεις, η συνήθεια... είναι δεύτερη φύση...
Σ' αγαπώ, και το ξέρεις!!!
Φιλάκια,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ήταν αργά Γιώτα μου, χθες, για να ψάξω καλύτερους ήλιους! Το κακό είναι όμως, πως δεν ξέρω πως μεγαλώνει αυτή η φωτογραφία! Ξέρει κανένας να μας πει;
Το κενό που αφήνει ο ήλιος, είναι μεγάλο! Δεν είναι θέμα συνήθειας! Δεν τελείωσα! Σήμερα θα το δουλέψουμε μαζί και με την βοήθεια του κοινού!
Χτύπα τηλέφωνο μόλις ξυπνήσεις και μην ανησυχείς! Τώρα που είμαι σπίτι, θα το κάνουμε πιο όμορφο! Πειραματίστηκα χθες με της Χαρούλας, είδα ωραία νέα σχέδια, κι είπα να σου κάνω έκπληξη! Όχι όμως, λαχτάρα!
Έτσι κι αλλιώς, ο ήλιος είσαι εσύ!
Περιμένω ντριν, να σε πάρω. Όκευ;
Κι εγώ σ'αγαπάω! Δεν το συζητάμε!

Ανώνυμος είπε...

Ούτε τους κωδικούς δεν πρόλαβα ν' αλλάξω! Κατερίνα Δε.Στα.Πα., εννοείται!

Ανώνυμος είπε...

Κατερίνα
Το σχέδιο έχει και μια βαρκούλα, αλλά δεν φαίνεται. Είχε κι αστέρια, αλλά καλύτερα να περιμένω να ξυπνήσεις!
Ούφ! Χρειάζεται όμως, ανακαίνιση, Γιώτα μου!

Αστοριανή είπε...

Κούκλα μου, μη βασανίζεσαι!!!!!!!!!!!!!!

Εντάξει είναι τώρα!

Το "ένδυμα" είναι... κυρίως ...αγροτικό!!!!!!!!
"υπάρχει ...λιτότητα"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αςτο όπως είναι τώρα!

Φιλάκια, τεχνικέ μου!
Υιώτα

Ανώνυμος είπε...

Γιώτα μου, αγχώθηκα! Υπομονή!
Κατερίνα

Αστοριανή είπε...

Είπα κι ....ελάλησα!

Κατερίνα μου,
πήγαινε για θάλασσα, εσύ,
κι άσε να ξεκουραστείς!

Φίλησέ μου τον Δημήτρη και τα παιδιά,
πάντα με την αγάπη μου
Υιώτα

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Τίποτα εδώ πάνω δεν είναι ..οριστικό! Ούτε ο ..ήλιος.
Θα βγει καινούριος όμως καλή μου Γιώτα.. Μην απελπίζεσαι.

Αστοριανή είπε...

Ρεγγινα μου γλυκια!

Γλυκές οι λέξεις σου,
όπως κι εσύ,
σ' ευχαριστώ!

Υιώτα