26 Ιουν 2011

ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ, Κατερίνα; ..... πηδάνε οι... αναρτήσεις, τρελές στιγμές...

...απρόοπτη συνέχεια... της προηγουμένης!!!

ΟΥΡΑΝΙΟ ΔΩΡΟ
Είναι κάποιες περίεργες φορές, όπου μικρές χαρές
έρχονται πύρινες αστραπές
στον ουρανό μας…
Έτσι και κρεμαστείς στο φως,
και ασπαστείς, επιτυχώς,
στην έμπνευση,

κι όση κατέχεις γνώση,
μπορεί δυο λέξεις να φανούν σαν σφαίρες,
να διαπερνούν τον νου, φωτιάς ημέρες,
και να μη συμφωνούν,
ποια είναι εκείνη
όπου στο τέλος θα σε… σώσει,
έτσι και τώρα, προσπαθώ

κάπως για ν’ απολογηθώ,
-λες κι είμαι ένοχη στης αστραπής τον χώρο-
γιατί πριν φτάσει η βροχή

ουράνιο τόξο έχει φανεί
και απροσδόκητα μου χάρισε της ποίησης το ΔΩΡΟ!

...Κατερίνα μου,
αδελφή ψυχή, που πετάς τους "κεραυνούς σου" στο "ΑΓΑΝΤΑ..." ,
λεύτερη -όπως το λες- ... μα που δεν είσαι...
-κανείς δεν είναι λεύτερος... ύπανδρος ή όχι...
είναι η ζωή που μας "δένει" , που μας σφίγγει, που μας πνίγει...-
κι εμείς; ...Στην διασταύρωση, η "αστοριανή" μαζί στην ... σταύρωση!

"ΑΓΑΝΤΑ", Κατερίνα μου!
Το καλοκαίρι μόλις άρχισε... εσένα, τουλάχιστον, σε καλεί η θάλασσα της Πατρίδας!
Με την αγάπη μου,
Υιώτα

10 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου!
...ξαγρυπνησμένη
από τις 4.00 ξημερώματα...
είπα να σας... διαβάσω, όλες και όλους...
Εκείνο το "ΠΩΛΕΙΤΑΙ" στο "ΑΓΑΝΤΑ" σου,
αγκάθι, επίμονο!
Το βίντεό σου, στο ΣΤΙΓΜΕΣ,
άλλο ένα!

Άρχισα να σου... παραθέτω τα "σκαναρισμένα" μου, για να δεις πώς μεταφέρω την πατρίδα κοντά μου...
λάθος κουμπί! και νάτην η "νέα ανάρτηση"!
Όπως αυτή θέλει, μα δεν πειράζει. Γνωρίζω,
όλοι με αγαπάτε, οπότε, θα καταλάβετε ότι δεν είναι λόγω του μη... ύπνου,νέα είμαι ακόμη, κάποτε θα μάθω...

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ για όλους μας!
Πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ειλικρινά πανέμορφο, και με έναν ρυθμό που σε συνεπαίρνει. Και πρωτότυπο.

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα μου...
.....
και πάλι τελίτσες.
Το "λεύτερη" το κατήργησα προχθές και το έκανα "στίγμα", νομίζω! Θα φανεί μόλις δημοσιεύσω το σχόλιο.
"Το πήδημα" είναι γενικό, Γιώτα μου! Ξεκινάει απ' τη ζωή, πηδάω κι εγώ, πηδάνε και οι αναρτήσεις...
... Σ' ευχαριστώ, Γιώτα μου, που με νοιάζεσαι τόσο. Λυπάμαι αν σε στενοχώρησα και σου μετέδωσα την μελαγχολία μου. Θα έβγαινε όμως, έτσι κι αλλιώς, γιατί εγώ δεν ξέρω από κρυφτό.
Ναι, Γιώτα μου, "ΠΩΛΕΙΤΑΙ", εκτός απ' τις αναμνήσεις...
Και τις πριν και τις μετά...
Δεν έχει νόημα να κρατάς για ενθύμιο ένα σπίτι, όταν οι νοικοκύρηδές του Έφυγαν και δεν θα ξαναγυρίσουν και ειδικά αυτές τις δύσκολες εποχές.
Δεν είχα σκοπό να δώσω περισσότερες εξηγήσεις στον αέρα. Καθένας έχει τα προσωπικά του, μόνο που οι άλλοι δεν τα βγάζουν στο ντελάλη, όπως εγώ.
Ώφειλα όμως στην φίλη που στεναχωρέθηκε πραγματικά για μένα και μάλιστα δημόσια, να απαντήσω!
Χαίρομαι όμως ιδιαίτερα που μια κακή στιγμή δική μου, ήρθε η έμπνευση σε σένα κι έβγαλες ένα αριστούργημα!
Να, το κέρδος!
Όλα τ' άλλα... εδώ θα τα 'φήσουμε!Και τα λεφτά και τα σπίτια, γιατί η ύπαρξή τους είναι για να αλλάζουν χέρια, όσο κι αν πονάει.
Δε χρειάζεται να μάθεις, Γιώτα μου! Μην ασχολείσαι με πράγματα μικρά. Είσαι γεννημένη για τα μεγάλα.
Πάω να διορθώσω εγώ τις φωτογραφίες, αν και θα σε μαλώσω, γιατί κουράζεις τους φίλους σου με θέματα δικά μου και δεν πρέπει.
Άσε που θυμίζει επικήδειο... κι εγώ σκοπεύω να ζήσω ακόμα!
Ε, τι λες;
Ωραία τα λουλούδια σου, όλα σου! Ξέρω ότι σου λείπει πολύ η πατρίδα και μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι γι' αυτό! Εύχομαι να έρθουν όλα, όπως τα επιθυμείς!
Σ' ευχαριστώ!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Χριστόφορε, με συγχωρείς για την παράλειψη, αλλά κυρίως για το θέμα της φίλης μου, που σας κουράζει!
Ήμουνα πολύ "φευγάτη" χθες. Θα μου περάσει...
Πάντως, ένα είναι είναι σίγουρο: Δεν έψαχνα την πρωτοτυπία και να μου κοβόταν το χέρι, αν ήθελε η ψυχή μου να βγάλει αυτές τις φωτογραφίες και κάποιες άλλες...
Αν είχαν "μάτια" τα βιντεάκια μου, θα έκλαιγαν πολύ...
Σ' ευχαριστώ που στάθηκες σε στιγμές μου!

Εύχομαι σ' όλους σας τα καλύτερα και "ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ"!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα μου, Καλημέρα από δω! Πρωινή - πρωινή! Πολλές οι αλλαγές... ακόμα και στον ύπνο!
Όπως λένε: "Ποτέ μη λες, ποτέ!"
Είδα την παράλειψή μου στην αντιγραφή, γιατί δεν μπορούσα να μην κρατήσω την αυθεντική αντίδρασή σου!
Φιλάκια, Γιώτα μου και όνειρα γλυκά, εφόσον εκεί είναι νύχτα!
Εδώ φυσσάει τρελλός αέρας, πάλι!Ανακατεύει, καθαρίζει, μπερδεύει... ότι βρει. Ακόμα και ξεριζώνει δέντρα.
Φυσικά επακόλουθα.
Έφυγα.

pylaros είπε...

Σας εύχομαι αυτό που λέει η Κατερίνα (κι εγώ σκοπεύω να ζήσω ακόμα!)

Αν ήταν η ζωή μόνο καλοπέραση, ή χωρίς εκπλήξεις θα ήταν μονότονη, έτσι γεμίζουμε την σκέψη μας τον νου μας με νοσταλγία, με προσδοκίες, με αναμνησεις, με ελπίδες οπότε κάνουμε ένα πολύχρωμο κοκταίιλ ζωής κάτι που μοιάζει με Ουράνιο τόξο!
Κι εκεί μέσα ζούμε τα προβλήματά μας, μα και τον βιό μας...
Χαιρετώ σας αγαπητη μου Υιώτα και Κατερίνα
Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

Χριστόφορέ μου!
Να που μ' έκανες να χαρώ!
Λιγόλογος και ... γοητευτικός (Ο άνδρας μου λέει κι εγώ ...ήμουν, λίγα χρόνια πιο πριν...!!!)
και
να σε "βλέπουμε"!
Στα βιαστικά, σήμερα, βλέπε την αιτία στην ανάρτηση!!!!!
Σου εύχομαι "Καλή Εβδομάδα",
Μ' εκτίμηση
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου,
"νόστιμη κι... αλατισμένη, στα σίγουρα από τα γεννοφάσκια σου..."

σ' ευχαριστώ για την ανταλλαγή των συναισθημάτων, εδώ,
μα και τα αποκλειστικά μας, στο ...τηλέφωνο!

Ο Δημήτρης, λέει, όλες οι ώρες, για σένα, είναι προσβάσιμες!

Πάντα με την δεδηλωμένη αγάπη μου!!!,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου,

πάλι μας την "σκας"!
Είναι θαυμάσιο, όμως, η επαφή με την Πατρίδα,
αυτήν την κατακαημένη πατρίδα,
ιδίως για τα παιδιά των παιδιών σου... εκεί, στην Πύλαρο, θα ξενοιάσετε από πολλά...

Δεν νομίζω να τα καταφέρουμε φέτος...
(κάποιες ζαλάδες του Δημήτρη, τον αναστατώνουν και δεν θέλει να το τολμήσει, με τόσα που γίνονται εκεί...
επί πλέον, αν ,
θέλουμε να ΔΟΥΜΕ λίγο ΕΛΛΑΔΑ, κι όχι μόνο ...συγγενείς,
κι η οδήγηση με νοικιασμένο αυτοκίνητο είναι μεγάλη... απόφαση!)
Άρα,
κι αυτό το καλοκαίρι,
εδώ, κι... επί τα αυτά...!!!

Καλοτάξιδος, λοιπόν, και να μας θυμάσαι!
Πάντα με την αγάπη μας,
Υιώτα
και Δημήτρης.

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Ευχαριστώ, Γιώτα! Ευχαριστώ, Δημήτρη, σιδερένιος!
Ευχαριστώ, Γαβρίλη!Καλό καλοκαίρι στην πατρίδα!