12 Σεπ 2021

Δίχως Φαρμάκι...

ΔΙΧΩΣ ΦΑΡΜΑΚΙ ...

(Από την βάπτιση της Όλγας μας. Η μαμά κι η Τζόυ, ντυμένες από τα ...χεράκια μου, ακόμη μια προσωπική μου ικανότητα!!!)

*******************************************************
 ΖΩ -όπως ο Μεγαλοδύναμος επιτρέπει... 

Μετά το ετήσιο Τρισάγιο, για τον Αγαπημένο Δημήτρη, 

με πήρε η πρωτοκόρη μας Τζόυ, στο Στάφφορντ (Βερτζίνια), με ξενάγησαν... περπάτησα αρκετά... ειδικά στο πανέμορφο National Harbor... (άλλη φορά θα σας δείξω φωτογραφίες...) μαγεύτηκα με τις αμέτρητες άγριες κίτρινες μαργαρίτες στις όχθες ρυακιών, μα και στις δυο πλευρές στους άνετους δρόμους... 

άλλαξε λίγο το μάτι εντυπώσεις... 

                         κοιμήθηκε κατάκοπη η καρδιά... 

Επιστρέψαμε σήμερα... 

                             Ταυτόχρονα, 

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, 20 χρόνια πριν, στην ΜΕΓΑΛΗ Καταστροφή,... την περιμέναμε για ώρες στην ρίζα της γέφυρας Νο 59, να έρθει (όταν τελικά επετράπει) από το Μανχάτταν στο ΚΟΥΗΝΣ, με τα πεδιλάκια στο χέρι, με τα πέλματα πληγωμένα, και να λυποθημήσει στην αγκαλιά μας... Είμαστε από τους ΤΥΧΕΡΟΥΣ... Ευχαριστώ αμέτρητες φορες τον Μεγαλοδύναμο, γι αυτό, και για άλλα!!! Κατάκοπη, σας καλονυχτίζω/καλημερίζω. 

Πάντα με την Αγάπη μου. 

(ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ από το Φέις... )
Edit
Ιωάννα Λουλάκη, Άρης Άλμπης and 5 others
4 Comments
1 Share
Like
Comment
Share

Comments

  • Katerina Pitta
    Έχεις την αμέριστη συμπαράσταση και την αγάπη μου...πόνος, χαρά, λύπη, πένθος...συναισθήματα που συνθέτουν το παζλ της ζωής μας, όσο ο Μεγαλοδύναμος επιτρέπει να ζούμε! Καλή ξεκούραση...Πολλά φιλιά!!!❤️❤️
    1
    • Like
    • Reply
    • 2h
  • Ελισάβετ Κυριακού
    Υπεροχο κειμενο σληθεινο κι απιστευτο,νωριτερα την ιδια χρονια ειμουνα κι εγω εκει,και στη
    Βιρτζίνια η σκεψη μου σε σας με πολυ αγαπη...
    1
    • Like
    • Reply
    • 1h
  • Justine Frangouli-Argyris
    Αιωνία η μνήμη του Δημήτρη, συντρόφου και πυλώνα της ζωής σου. Αξέχαστος κι αιώνιος!
    1
    • Like
    • Reply
    • 25m

6 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Καλά έκανες και πήγες, Γιώτα μου! Άλλαξες παραστάσεις που τόσο είχες ανάγκη! Θα μπορούσες να μείνεις και περισσότερο, αλλά ξέρω είσαι με το γνωστό: "σπίτι μου σπιτάκι μου"!όπως όλοι μας.
Καλή προσαρμογή πάλι, με λιγότερο πόνο, θα το ήθελε και ο Δημήτρης σου!
Φιλιά, χάρηκα που έδωσες παρουσία. Με πρόλαβες στο ντριν.
ΚΑΛΟ μας φθινόπωρο με υγεία.
Να ζήσεις να θυμάσαι και να δημιουργείς.

Αστοριανή είπε...

...περισσότερο για σένα, το έβαλα μόλις ήρθα... Ήξερα πως θα ανησυχούσες.

Να είσαι καλά.
Χρόνια Πολλά, για σήμερα. Θα τα πούμε.

Αστοριανή είπε...

Κατερινα Πήττα:
Έχεις την αμέριστη συμπαράσταση και την αγάπη μου...πόνος, χαρά, λύπη, πένθος...συναισθήματα που συνθέτουν το παζλ της ζωής μας, όσο ο Μεγαλοδύναμος επιτρέπει να ζούμε! Καλή ξεκούραση...Πολλά φιλιά!!!❤️❤️
· Reply · 2d
Ελισάβετ Κυριακού
Υπεροχο κειμενο σληθεινο κι απιστευτο,νωριτερα την ιδια χρονια ειμουνα κι εγω εκει,και στη
Βιρτζίνια η σκεψη μου σε σας με πολυ αγαπη...
· Reply · 2d
Justine Frangouli-Argyris
Αιωνία η μνήμη του Δημήτρη, συντρόφου και πυλώνα της ζωής σου. Αξέχαστος κι αιώνιος!
· Reply · 2d
Lamprini Tisolmi
Συλλυπητήρια...
Ήταν 20 χρόνια πριν φοβερή ημέρα...
· Reply · 2d
Zoe Kastias Karousos
May he Rest In Peace ❤️
· Reply · 2d
Gabriel Panagiosoulis
Καλημέρακ Υιώτα Ξέρω το πως αισθάνεσαι Με την απουσία του Δημήτρη... Αιωνία του η μνήμη... Χάθηκες και αν και σε πληρα τηλέφωνο στο σπίτι αλλα΄όως γράφεις είχες παει Βιρτζίνια με τις κίτρινες μαργαρίτες!!!!!!! χαιρετισμούς
· Reply · 2d
Ekaterine Livanis
Δεν γνώριζα την απώλεια συλληπητηρια
· Reply · 2d

Yiota Spanou Stratis
*** *** ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, το ΦέιςΜπουκ, ως συνήθως, δείχνει το όνομά σας κι έναν αριθμό... πάλι καλά. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ¨ΟΛΟΥΣ για την συμπάθειά σας. ΕΙΘΕ να είστε όλοι με Υγεία και Αγάπη. Όταν λείψει ο ένας από τους ΔΥΟ, λείπει και η μισή καρδιά! Να είστε όλοι καλά.
May be a closeup
· Reply · 28

Αστοριανή είπε...


· Reply · 2h
Christina Panagopoulou
Πόσο πιο γλαφυρά και καρδιακά να τα έγραφες, αναρωτιέμαι...
Να ζεις και τα παιδιά σας, να τον θυμάστε!
ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΟΣ
· Reply · 10m


ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Με την πένα της καρδιάς...
Εγκαρδίους χαιρετισμούς.

Αστοριανή είπε...

Προσπαθώ ακόμη μια φορά, Ευρυτάνα μου, κι αν το βάλει, θα ησυχάσω λίγο...
Είναι περίεργο να ΜΗ μου δείχνει τις απαντήσεις
σε κανέναν!!!
Προσπάθησα, κι αύριο πάλι θα τηλεφωνήσω στον τεχνικό...

Ξέρεις ότι είναι χαρά μου να βλέπω την επίσκεψή σου, ό,ποτε είναι δυνατόν.

Αντιγράφω αυτό το κείμενο στο "ΓΟΥΩΡΝΤ"
κι ο Θεός βοηθός, που λένε
Χαιρετισμούς,
Υιώτα 9/28/21