3 Φεβ 2022

14 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ η "ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ" !!!

ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ;

14 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ η "ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ»! Ιανουάριος 2008-2022

(http://astoriani.blogspot.com)

 Με 195,003 επισκέψεις (μέχρι στιγμής) κι αμέτρητα εγκάρδια ή και καυτά «σχόλια»! 

Ήταν τότε που ο νους και οι καρδιές μας ήταν καθαρότερες, τότε που κι ο ΕΡΩΤΑΣ  ήταν 

πιο αγνός… Κι έγραφα λοιπόν:

ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ;

Φίλες και Φίλοι,

με κλασσικό αλαβάστρινο λευκό, (Βλέπετε ανωτέρω την εικόνα) Τέχνη ξεχωριστής ομορφιάς και πρόκλησης, 

ελπίζω ο Έρωτας να σας πάρει την Ψυχή και η αίσθηση την Έμπνευση!

ΕΔΩ, Το ποίημά μου "ΕΡΩΤΑΣ" (Απρίλης, 2004, δίγλωσσο, για τo POETRY FORUM OF Ν.Υ., όπου είμαι Μέλος, το αποδώσαμε σαν ένα μικρο-σκετς, στην Ελληνική του αρχική γραφή, σκόπιμα, όπου διατηρεί τον παραδοσιακό ρυθμό, και αμέσως μετά στην Αγγλική, με μετάφραση φυσικά, δική μου).
Εύχομαι να σας αρέσει.


ΕΡΩΤΑΣ

-Μαμά, Τί είναι Έρωτας; Ρώτησε το αγόρι

που χθες το βράδυ φίλησε πρασινο-μάτα κόρη.


Χαμόγελο αινιγματικό στης μάνας του τα χείλη:
-Για δες τον! ούτε δώδεκα, κατσίκι του Απρίλη,
και να ρωτά για έρωτα!

Τί να του απαντήσει;
Με πόσα λόγια πειστικά τον έρωτα να ντύσει,
αφού κι αυτή δεν έμαθε έρωτας τί σημαίνει
με χίλια τόσα όνειρα που ήταν φορτωμένη!

-Αγόρι μου, ψιθύρισε, ο Έρως είναι... Τέρας!
Μα, θα στα πει καλύτερα, σε λίγο ο Πατέρας.

(Εκείνος, ξεροβήχοντας, με το βαρύ του ύφος)
-Αλήθεια λέει η μάνα σου!Ο Έρως είναι... τύφος!
Σαν Τέρας; Χίλια πρόσωπα!

Σαν... Τύφος; Σε τρομάζει!
Σε βρίσκει απροετοίμαστο; Σε λιώνει.

 Σε δαμάζει.

Άλλες φορές, είν' όνειρο...

Σ' άλλες φορές, γλυστράμε...

Μα τώρα, πες στη μάνα σου, 
τί έφτιαξε να... φάμε

γιατί δεν είδα νηστικό έρωτα να χορεύει...

και, μάθε, ο πατέρας σου ποτέ δεν χωρατεύει!

Την άλλη μέρα, το παιδί άφησε το θρανίο.

-Εγώ,
θα βρω εξήγηση, δίπλα, στο καφενείο...

Ρώτησε κάποιο νεαρό που έπινε μια μπύρα:
-Εσύ, που πίνεις μοναχός, θάχεις μυαλό, και πείρα.
Πες μου: Τί είναι έρωτας;
Μου είπαν είναι Τύφος. Αρρώστια. Τέρας, άγριο...!

-Μικρέ μου! Με τί ύφος
μας βάζεις ερωτήματα προτού να μεγαλώσεις!
Ο έρως είναι καρπαζιά, αν το μυαλό θολώσεις...

Η σερβιτόρα, γέλασε.
-Έρωτας είναι χρήμα!
Δίχως το φιλοδώρημα, εγώ δεν κάνω βήμα!

... Κι ο γέρος, που τους άκουγε:

-Έχεις πολλά να πάθεις ...
Παιδί!
Γύρνα στο σπίτι σου... Όταν σε βρει,

ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ!.

 

... Ερωτευμένοι του... Χθες και του Σήμερα,
με τη καρδιά ή και με το νου...
Σας περιμένω, αν τολμάτε!!!

Γιώτα

(αντιγραφή, φυσικά, από την ιστοσελίδα μου)

Και τώρα, Καλό Μήνα, Πολλές Ευχές, κι αμέτρητη Αγάπη. Θα σας δω στο... FACE-BOOK!

.

4 σχόλια:

Άρης Άλμπης είπε...

Μπλοκ «Αστοριανή»
Δεκατέσσερα χρόνια ένα ανοιχτό βιβλίο. Ποίηση, πεζά, θεατρικά.
Κείμενα υψηλής λογοτεχνικής αξίας, με κύρια γνωρίσματα την ευαισθησία και την ανθρωπιά.
Εμφανέστατη η φλόγα για την Πατρίδα και για τους ομογενείς μας στην Αμερική. Φλόγα και για την ελληνική μας γλώσσα, τη μεγάλη μάνα μας.
Οι κεραίες τής «Αστοριανής» στραμμένες και στις δυο ακτές τού Ατλαντικού συλλαμβάνουν μηνύματα και αποδίδουν πνευματικό έργο πολύτιμο για εκείνους που έχουν ανοιχτά τα μάτια τής ψυχής τους.
Η νοσταλγία για την πατρίδα που άφησε πίσω, παρούσα σε πλήθος αναρτήσεων.
Οι πρωτότυπες φωτοσυνθέσεις με την εντυπωσιακή τεχνική τους ομορφαίνουν το μπλοκ δίνοντας πολλές φορές αισθητικές προεκτάσεις στο νόημα των κειμένων.
Η προσφορά σου στην ομογένεια, αγαπημένη μας Υιώτα, είναι ανεκτίμητη. Δώσατε πολλά μαζί με τον γνήσιο πατριώτη σύντροφό σου Δημήτρη.
Ευχόμαστε να διατηρείς τη δύναμη να δίνεις από το ψυχικό σου απόθεμα στον πολιτισμό μας!

Αστοριανή είπε...

ΑΡΗ ΜΟΥ!!!
ΥΨΙΣΤΗ ΤΙΜΗ, ΕΚΤΙΜΗΣΗ κι Αγάπη
να αναφερθείς με τόσο ζεστά συναισθήματα
για τα ψυχικά μου αποθέματα
στην ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ μου!!!
Αν δεν αναφερθώ έστω και ελάχιστα για σένα, ως Διδάσκαλου, ως Ποιητή, ως Εικαστικό (υψηλής δημιουργίας) δίχως να αναφερθώ σε άλλες σου ιδιότητες λόγω του απορρήτου του πραγματικού ονόματός σου -όπου έχω την χαρά κι εκτίμηση, να γνωρίζω-
δεν θα είναι δυνατόν να εκφράσω
το πόσο με συγκίνησες!
ΔΕΝ θα συνεχίσω διότι τα μάτια μου έγιναν βρύση και η θύμιση του Δημήτρη που σας αγαπούσε ιδιαίτερα (σε τρεις ημέρες θα μπορούσαμε να έχουμε 52 χρόνια μαζί ...) ξέρω ότι θα χάρηκε και θα σας στέλνει Θερμές ευχές μέσω της καρδιάς μου.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κι σας εύχομαι ό,τι το καλλίτερο, για σας και για τον ΤΟΠΟ που σας αγκαλιάζει.
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

... και μερικά
από το ΦΕΙΣ

Giannis Koutris
Καλό μήνα με υγεία 🌹

Reply1d
Άρης Άλμπης
Έξοχο! φιλοσοφημένο.
Ευρηματική η διαλογική μορφή, ωραίος δεκαπεντασύλλαβος!
Μια παράλληλη σύνθεση:
Ανίκατος
Της λογικής διασαλευτής, γαληνοκαταδιώκτης,
αστόχαστος εγγυητής, των όρκων πλειοδότης,
ατίθασος πολέμαρχος, τρελός αιθεροβάμων,
αδίστακτος οδηγητής κι ανώριμων εγγάμων.
Άπειρος, αγουρόγλυκος, νυχτοπυρετοφόρος,
δακρύβρεχτος, αλόγιστος και στεναγματοφόρος,
θολός, αδιαπραγμάτευτος και ονειροπαρμένος.
Στιχοποιών ο εμπνευστής, χιλιοτραγουδισμένος.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1781920045321448&id=100005104092994
Reply1d
Yiota Spanou Stratis
Άρης Άλμπης ...και λεξοπλάστης... Καλημερούδια σας. Αστοριανή, ΝΥ
Reply1d
Maria Maranti
Yiota Spanou Stratis συμφωνώ απόλυτα‼️
Reply1d
Antonios Kai Panagiota Zalonis
Ο έρωτας είναι ευλογία...
Λίγοι τον νιώθουν. Λίγοι τον ζουν.
Έχει πόνο, γλυκό όμως..... Σιρόπι....... Σας συγχαίρω για την ευρηματική σας ποιητική έκφραση της έμπνευσης σας
Reply1d
Antonios Kai Panagiota Zalonis
Ένα σας περισσεύει αφαιρέστε το
Reply1d
Antonios Kai Panagiota Zalonis
Reply1d
Katerina Pitta
Εξαιρετικότατο!!!👏👏👏👏 Σας ευχαριστούμε για τη χαρά της ανάγνωσης!!! Την αγάπη μου!!!💖💖💖
Reply1d
Maria Maranti
Α, μα τι ωραίο, ευρηματικό❗
Αλήθεια τι είναι έρωτας ακόμα δεν έχω μάθει. Τι να σημαίνει άραγε αυτό; Δεν γέρασα ή δεν έχω πάθει;
😉 Σε φιλώ. Να είσαι καλά Αστοριανή μου💖
Reply1d
Yiota Spanou Stratis
Maria MarantiΜΑρία μου!!! άνοιξα χιονο- διάδρομο στην πίσω πόρτα του σπιτιού, και δεν είδα τίποτε στο Φεϊς για δυο μέρες!!! ΑΝ ΔΕΝ έχεις μάθει ακόμη τί είναι ΕΡΩΤΑΣ=ΑΓΑΠΗ, θα σε...μαλλώσουν τα αγαπημένα σου παιδιά που σου Λειπουν!!! Σε ευχαριστώ και σε αγαπώ. "αστοριανή", Ν.Υ.
May be an image of 2 people, people standing and indoor
Reply59m
Ιωάννα Λουλάκη
...μα την αγάπησα πολύ, ήμουν αλάλητο πουλί δέκα χρονών αγόρι... 💞 https://www.youtube.com/watch?v=-FpO8oNSAOI...
ΜΙΑ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΑ ΑΓΑΠΗΣΑ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΑΧΟΣ.avi
YOUTUBE.COM
ΜΙΑ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΑ ΑΓΑΠΗΣΑ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΑΧΟΣ.avi
ΜΙΑ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΑ ΑΓΑΠΗΣΑ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΑΧΟΣ.avi
Reply1dEdited
Yiota Spanou Stratis
Ιωάννα Λουλάκη !!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Reply9m
Ιωάννα Λουλάκη
(από το blogspot μου) "Έρωτας, ανθρώπου μύησις"... λέει ο Γιώργος Σταματόπουλος... http://filanagnosias.blogspot.com/2009/02/blog-post_14.html
Έρωτας, θεός;
FILANAGNOSIAS.BLOGSPOT.COM
Έρωτας, θεός;
Έρωτας, θεός;
Reply1d
Lamprini Tisolmi
Ναστε καλά να συνεχίζετε
Reply1d
Ελισάβετ Κυριακού
Πολύ σπουδαία και ξεχωριστή δημοσίευση ,ευχαριστούμε!
Reply1d
Helen Skarla
Thank you for sharing!!!❣️❣️❣️

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χρόνια πολλά νάχετε, να τα χιλιάσετε...

μπράβο Γιώτα! Πώς πέρασαν!!!

καλό βραδυ