30 Οκτ 2022

ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΤΙΜΗ

από την βραβευμένη περιηγήτρια    "MAGDA" (παρακαλώ επισκευτείτε την ανάλογη Ιστοδελίδα της. Βλέπετε, δεν καταχωρούντε όλες οι φωτογραφίες εδώ (!!!) όπου κατά την περιήγησή της στην Πελοπόννησο, με προορισμό την ΠΑΝΑΓΊΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΑΝΙΏΤΙΣΣΑ, 

με φωτογραφίες και τοπική ιστορία, περνώντας από το ΑΙΓΙΟ ( ... Παναγία Τρυπητή), παρέκαμψε, για να επισκευτεί τον τόπο μου!!!

(Σημειωταίον ότι ΔΕΝ έχω συναντήσει την κυρία Μαγδαληνή και τον συνεργάτη σύζυγό της. Αντέγραψα ότι επιτρεπόταν, από το ΦΕΙΣ, όπου η MAGDA ανέβασε το οδηπορικό, απόψε!!! )          ...

Και τώρα,

 Τιμής Ένεκεν,

 θα επισκεφτούμε τον οικισμό

 "Βαλιμίτικα"

στο τέλος του Αιγίου προς το Διακοφτό.


Εκεί γεννήθηκε η πολυβραβευμένη ποιήτρια και λογοτέχνις Υιώτα σύζ. Δημητρίου Στρατή, με μακρόχρονη προσφορά στην Ομογένεια

της Αμερικής. Ζει στην Ν.Υόρκη, είναι σύζυγος, μητέρα και γιαγιά! 





( Σημείωση δική μου: Εκεί, συνάντησαν την Πανωραία Πλευρίτη, -φωτογραφία δεν κατάφερα να αντιγράψω, μιλήσανε, τους εδειξε το δρομάκι .. Το πεύκο, είναι εκείνο που φύτεψα λίγο πριν ταξιδέψω για το υπερ-ατλαντικό μου ταξίδι να συναντήσω 9 Απριλίου, 1970, τον άνδρα μου ... στην Αστόρια της Νέας Υόρκης )

και   (γράφει η Μάγδα : 

     ένα σπιτάκι με κόκκινα κεραμίδια, πνιγμένο στο πράσινο, που είναι το πατρικό της λογοτέχνιδος. 

 (Πάλι δεν μου βγαίνουν οι φωτογραφίες, ειδικά το πρασινο-βαμμένο μπροστινό παράθυρο.                      

 Συνεχίζει η Μάγδα : 




Σφαλισμένα τα παραθυρόφυλλα...



Πολύ κοντά, ένας ξεχασμένος σιδηροδρομικός σταθμός

Το καφενείο του σταθμού όμως ανοιχτό και μια σιδηροδρομική γραμμή, που περιμένει με αισιοδοξία να λειτουργήσει πάλι... Εδώ, πριν αποχαιρετιστούμε, η κ.Πανωραία, έστειλε την αγάπη της και τους θερμούς χαιρετισμούς της 

στην κ.Υιώτα Στρατή και στην οικογένεια της!

Εμείς πήγαμε μέχρι την θάλασσα, που ήταν πολύ κοντά, γνωρίζοντας τον ήσυχο και γεμάτο λουλούδια, παραθαλάσσιο οικισμό!

Λέμε κι εμείς μια γλυκιά καλημέρα με αγάπη στην κ.Υιώτα Στρατή, 

που τιμάει με τα έργα της τον Ελληνισμό μας

 και πάμε να γνωρίσουμε τα βουνά του Αιγίου.

Δύο ακόμα όμορφες θαλασσινές εικόνες της Αιγιαλείας, πριν πάρουμε τα βουνά :

Ο ήλιος, μόλις είχε πει την καλημέρα του στα Βαλιμίτικα!

Περάσαμε κάτω από την γέφυρα του αυτοκινητοδρόμου Αθηνών-Πατρών και άρχισε η

 ανάβαση από το χωριό Σελινούντας.

Για πολύ ώρα είχαμε μια θαυμάσια θέα στο Αίγιο!!!

Δεν ξέρω αν διαιστάνεστε την συγκίνησή μου! Είθε να ήταν κι ο Δημήτρης εδώ, να δει και να δακρύσει, μαζί μου. 

Μετά από θαυμάσιες απεικονίσεις της διαδρομής για την ΠΑΝΑΓΊΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΑΝΙΩΤΙΣΣΑ , η Μάγδα έδειξε και μια φωτογραφία των ευχητηρίων "περί ΥΓΕΙΑΣ", ονομαστικά , για όλη την οικογένειά μου !!!

 Λίγοι άνθρωποι με έχουν τιμήσει, δίχως να τους γνωρίζω, όπως αυτή η ακούραστη και διακεκριμμένη περιηγήτρια ( όχι μόνο στην Ελλάδα μα και πολύ υλικό, από την Ευρώπη ). 

Η έκπληξή μου τεράστια. Διπλή, στην ανάλογη Ιστοσελίδα της. 

Κι από εδώ, 

Με όλη μου την καρδιά ΕΥΧΟΜΑΙ ό,τι το καλύτερο για την δική της οικογένεια!  Με τα δικά της μάτια, ΕΙΔΑ ξανά το πατρικό μου! Δεν έχω επισκευθεί την Πατρίδα από το 2005 !!!  

Μάγδα, Πολυαγαπημένη, 

ΔΩΡΟ ΖΩΗΣ η αφιέρωσή σου!!!

ΕΥΓΝΩΜΩΝ για το υπόλοιπο της Ζωής μου !

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ!

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Magda X Gr

Αστοριανή είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ!

7 Comments
Yiota Spanou Stratis
Αδύνατον, να μεταφέρω έστω κι ΜΙΑ φωτογραφία !!! Συγγνώμη, αγαπημένοι μου!Στην Ιστοσελίδα της ΜΑΓΔΑΣ MAGDA Magda X Gr με ένα klik, θα δείτε ΟΛΗ την παραλιακή περιήγηση, με θαυμάσιο υλικό και Φωτογραφίες του τόπου μας, ειδικά της Παναγίας της Πλατανιώτισσας, όπου κι εμείς ΔΕΝ καταφέραμε να προσκυνήσουμε όταν είμαστε οικογενειακώς εκεί το 2005 !!! (Εδώ, έξω από τον κήπο μου, με ΄ανεμο.., την περασμένη εβδομάδα ...) Αμέτρητα "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"σε Όλους σας !
May be an image of 1 person, tree and outdoors
Reply19hEdited
Yiota Spanou Stratis
ΑΡΗ ΜΟΥ! Να που καλύπτεις την "τεχνολογική έλλειψή μου" δίχως "παρακαλέσματα" !!! Μα... η παπάς-παπάς ...η' ζευγάς=ζευγάς... δεν λένε! Χίλια Ευχαριστώ, Αγάπη κι Αγκαλιά και στο θαυμάσιο Ταίρι σου!!!
May be an image of African daisy and outdoors
Reply18h
Elena Georgiou
Καλημερα Γιωτα μου καλό μήνα ευλογημενο!!!
Θα φωναξω την Magda X Gr να της ευχηθουμε καλό μήνα και να είμαστε σιγουρες ότι θα το δει!!!!
Reply17h
Effie Mpartzou
Καλό μήνα!!!!!!!!!!
Reply15h
Ελισάβετ Κυριακού
Τι ωραία!!!Εγώ δεν αξιώθηκα να πάω στα μέρη σου, που πολύ θα το ήθελα, πάντα μας τα περιγράφεις σε απλές διηγήσεις αλλά και σε στίχους. Ευχαριστούμε εσένα και τη Μάγδα!
Reply5h
Katerina Pitta
Ευχαριστούμε από καρδιάς!!! Μπηκα στη σελίδα κι ενθουσιάστηκα!!! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼Καλό κι ευλογημένο μήνα για όλους μας !!! Με υγεία κι όλα τα καλά του Θεού στις οικογένειές μας!!!💝💝
Reply3hEdited