3 Νοε 2022

 

                                      (Φωτο-σύνθεση Υιώτας :  Υβίσκοι της νύχτας )

ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΑΦΙΕΡΩΣΗ


                    ΣΤΟΥς "ΠΟΙΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ"

                                                                                                                              του ΣΤΡΑΤΗ ΠΑΡΕΛΗ:


Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022*****************************************************

ΤΑ Χ Ε Λ Ι Δ Ο Ν Ι Α  Ε Π Ι Σ Τ Ρ Ε Φ Ο Υ Ν ...



της ΥΙΩΤΑΣ ΣΤΡΑΤΗ

 Κυλά ο χρόνος ανεμπόδιστος. Το ρολόι του,


δεν επαναφέρει τα σπασμένα όνειρα. 

Φτεροκοπούν, σαν τρομαγμένα χελιδόνια,

στο βάθος το απύθμενο, 

στην αγκαλιά της νύχτας, 

της απύθμενης.


Τα χελιδόνια, μόνο στα προσωρινά όνειρα

επιστρέφουν ...



       Γιώτα και Δημήτρης με τον πρώτο εγγονό τους Παναγιώτη-Δημήτρη,  ΝΥ 

3 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...





Όχι εσύ, εμείς θα πρέπει να σε ευχαριστούμε για το φως που δίνεις με τον λόγο σου σε όλους μας! Πολύ λίγα είναι όσα και να πει κανείς για την ξεχωριστή σου περίπτωση. Προσωπικά ευτύχησα να σε έχω αδερφή του νου και της καρδιάς- και να επικοινωνούμε μέσα από άλλους κώδικες που δεν μπόρεσα να συντάξω με κανέναν άλλον. Να είσαι ευλογημένη γι’ αυτό! Με δίδαξες και με διδάσκεις. Θέλω να σου μαρτυρήσω ότι ‘’ζηλεύω’’ την ομορφιά των συλλογισμών σου! μαρτυρούν μια πολύ ωραία καρδιά. Σε ευχαριστώ και πάλι που υπάρχεις!
Τα φιλιά μου!

Αστοριανή είπε...

... Στρατή μου !

Φαίνεται θα είναι ΑΥΤΗ ...η Λέξη που μας ΔΕΝΕΙ !!!

" Προσωπικά ευτύχησα να σε έχω αδερφή του νου και της καρδιάς- και να επικοινωνούμε μέσα από άλλους κώδικες που δεν μπόρεσα να συντάξω με κανέναν άλλον. Να είσαι ευλογημένη γι’ αυτό! Με δίδαξες και με διδάσκεις ... "

Και εσύ,
κάνεις τα μάτια μου να τρέχουν βροχή!

Ξέρω ότι αγαπάς πολύ τα τριαντάφυλλα, όπως συμπτωματικά κι εγώ ...
Άσε με να σε πω Ρόδο μου, και δώσε ό,τι χρώμα αγαπά η ψυχή σου!

Στρατή μου,
Τα φτερά μου, κουράστηκαν.
Τυλιγμένη στη νύχτα του κόσμου
με καλημερίζει η κάθε αυγή.
Κι εγώ,
τώρα καταλαβαίνω ότι
οι υπόγειες, οι κρυφές σπηλιές της Αρχαίας Ελίκης
που με μάγεψαν στο σειόμενο ακρογιάλι του τόπου μας,
δεν θα μου ψιθυρίσουν την λύση του Γρίφου!

Το αναρίθμητο πλήθος του Κόσμου,
ορμά ανεξέλεγκτο
σε όλα τα σημεία του ορίζοντα,
θαμπωμένο, απαιτώντας εκείνα που δεν γνώρισαν,
βάζοντας την διπλή προσωπίδα της ανθρώπινης εμφάνισης ...

Θα παράσουν κι άλλοι αιώνες δίχως να υπάρξει λύση.

Μόνο ένα παμπάλαιο δάσος θα τους εξηγούσε
ότι το προζύμι της γης δεν ωριμάζει, δεν διπλασιάζει το βάρος του,
δεν απαλύνει την εμφάνισή του,
δίχως την σωστή παγκόσμια υπομονή ...

Το Δάσος, έχει αυτή την υπομονή! Αυτό,
που έχει τις ρίζες του βαθιά στα σπλάχνα της γης,

το Δάσος, που παραμιλάει ιστορίες ανείπωτες,
που δεν ξέρει να βάλει υπογραφή στα συμβόλαια των ανθρώπων.

Το Δάσος, που προκαλεί τον ουρανό, που χλευάζει την οργανωμένη διαίρεση
των Δυνατών, που χορεύει ακούγοντας τους ύμνους των αγγέλων
και στριγγλίζει στις κατάρες των δαιμονισμένων παραλογισμών....

Το Δάσος, που φιλοξενεί κάθε Είδος Ζωής,
έστω κι αν πυρκαγιές, συνωμοτούν με θύελλες
να εξαφανίσουν
την Μεγάλη Δημιουργία.

Η νύχτα, οι νύχτες μου, που δεν κατάφερα να βρω χρόνο
να ευχαριστήσω ΟΛΕΣ εκείνες τις ανεπανάληπτες στιγμές αγάπης
που με καθοδήγησαν από τό μικρό θαλασσινό κομμάτι που βαπτίστηκα
στο άγριο, τον άγνωστο ωκεανό του Άτλαντα,

Αυτή την Νύχτα αγωνίζομαι
να ξεδυαλίνω με υπομονή κι αγάπη,
μήπως να ημερέψουν
της Γης
τα ανθρωπόμορφα είδη!

Αδελφέ του νου και της δοκιμασμένης καρδιάς μου,
έσω δυνατός. Ξέρει το Αθώρητο Ον
τον λόγο που μας συνέδεσε
με μια αστραπή
στο στροβίλισμα του Ελάχιστου Χρόνου.
++++++++

Χαιρετισμούς
κι Αγάπη.


Αστοριανή είπε...

Johnny Ayyoub
Υπέροχο!!!
Reply23h
Lamprini Tisolmi
Μπράβο
Όμορφη φώτο
Χαίρετε φίλη
Reply16h
Katerina Pitta
Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!!❤️❤️
Reply14h
Stephen Townsend
Can you add me as a friend 🌺🌺, if you don't mind? Your posts are interesting...I see them every day...I hope there are no problems to be part of your friend
Reply8h
Yiota Spanou Stratis
Stephen Townsend All are my friends. Time to answer "thank you" is not enough ... Up to you, now ...
Reply7h
Stephen Townsend
Yiota Spanou Stratis Kindly send me a friend request if you don't mind thank you God bless
Reply7h
Yiota Spanou Stratis
Stephen Townsend ...and you think that I know how !!! Show me, please!!!!